China 6FT Mummia Gonfiable cù Disco light Produttore è Fornitore |VIDAMORE

Mummia gonfiabile 6FT cù luce Disco

Descrizzione:

Mummia gonfiabile di 6FT cù luce Discoteca, decorazioni per l'esterno di Halloween, decorazioni di cortile, decorazioni di cortile di Halloween, decorazioni gonfiabili di cortile di Halloween.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Detail di u produttu

Una decorazione gonfiabile perfetta di Halloween aghjunghjera veramente divertimentu à una festa è a stagione di Halloween è vi aiuterà à creà a megliu memoria di a vostra sensazione di vacanze quandu pigliate una foto cun ella.

【Scary Design】Questa mummia gonfiabile di 6 FT cù luci discoteca hè una mummia di Halloween cù luce LED integrata chì mostra un culore diversu di notte.Questa mummia gonfiabile travaglià cù altri gonfiabili di Halloween è face chì i zitelli innamurà à prima vista.Installatu in u patiu, riempia u vostru curru cù una atmosfera spaventosa è divertente durante a stagione di Halloween.

Artigianalità superba - Questa mummia gonfiabile di 6 piedi cù luci da discoteca hè fatta di poliester 190T impermeabile d'alta resistenza, chì hè resistente à lacrime è lacrime, è l'eccellente cucitura migliora a durabilità di a decorazione gonfiabile.Inoltre, stu gonfiatore esterno hè equipatu di un putente mutore di gonfiamentu chì gonfia l'inflatable cun un flussu d'aria cuntinuu.

Facile à stallà è sicuru - Basta à cunnette è scollega, pudete facilmente mette è caccià u dispusitivu gonfiabile in minuti.Assicurate facilmente i gonfiatori cù corde è pali di terra.Ùn vi preoccupate micca se stu gonfiabile serà sbattutu da u ventu.In più di u soffiatore, furnimu ancu pali è corde per assicurà a terra.Ci sò 4 pali di prato è 2 corde di attaccu in u pacchettu.

Ready for Bulk Order - A mummia gonfiabile per Halloween hè pronta per un grande ordine.Sè site interessatu à cumprà gonfiabili di Halloween in massa, sentite liberu di mandà una dumanda è uttene u prezzu di l'ordine in quantità.

1 (2)

Adattatori di sicurezza approvati UL & CE.

1 (3)

Adattatori UL, CUL, GS, UKCA, SAA, NOM Arrpoved.

1 (4)

Corde, istruzioni per i pali incluse

1 (5)

Cucitura

659f3c0868ff580a7cc2b3ba6f5c6f1
659f3c0868ff580a7cc2b3ba6f5c6f1

Pacchettu di scatula di culore.

21
11

100% Ispezione di i prudutti

11
21
31

Mminerale di 500 cucituri cù parechji anni di sperienza

11
21

Assistemu à a fiera di Canton in Guangzhou, u mondu di Natale in Francoforte, ASD in Las Vegas, etc.

Consegna

11
21

Video


  • Previous:
  • Next:

  • Lasciate u vostru Messaghju

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

    Lasciate u vostru Messaghju