Quantu elettricità piglia u vostru inflatable?

Crea un aspettu festivu d'accoglienza in a vostra casa cù belli gonfiabili di Natale hè assai cumuni durante a stagione di vacanze.Puderete vulete sapè quantu l'electricità cunsumu u vostru inflatable, è quantu hè u costu di mette inflatables di Natale in u vostru giardinu.

Eccu alcuni fatti chì avete bisognu di sapè cumu per calculà u costu di inflatables in u vostru giardinu.

1. Taglia inflatable

I gonfiabili più grandi utilizanu menu putenza per mantene in ghjustu chì i più chjuchi.Dunque, un inflatable di 4 piedi cunsumerà menu energia cà un inflatable di 12 piedi.

2. Animated vs Fixed

Sì avete un cantiere inflatable, tirarà più elettricità per fà l'azzione.

3. Cunsigliu di l’electricità

Questu hè ciò chì avete bisognu di verificà a vostra fattura di l'electricità per truvà a vostra tarifa attuale, è deve esse listata cum'è xx centesimi per kilowatt-ora (kWh).A media naziunale in i Stati Uniti hè per esempiu 12 centesimi, cusì pudete aduprà per i nostri calculi.

4. U tempu di usu

Quantu spessu mantene u vostru inflatable in corsa in tuttu u ghjornu serà ovviamente u fattore più grande in quantu energia usa.

Assumemu chì u vostru gonfiabile funziona 12 ore à ghjornu per i nostri stime, dunque assicuratevi di mudificà in modu adattatu à cumu pensate à aduprà u vostru gonfiabile.

Puderete vulete mantene u vostru megliu inflatable di Natale in esecuzione 24 ore à ghjornu, cusì in questu casu, solu duppià u calculu.

4ft Inflatable - 52 watts per ora x 12 ore = 0.624 kWh per ghjornu.Stu inflatable aghjunghjera $ 2.32 à a vostra fattura di l'electricità si usa 12 ore à ghjornu per tutti i 31 ghjorni in dicembre.

6ft Inflatable - 60 watts per ora x 12 ore = 0.72 kWh per ghjornu.L'inflazione costarà $ 2.68 supplementari in electricità se usata 12 ore à ghjornu per tutti i 31 ghjorni in dicembre.

8ft Inflatable - 76 watts per ora x 12 ore = 0.91 kWh per ghjornu.I gonfiabili aghjunghjenu $ 3,39 à a vostra fattura di l'electricità si sò usati 12 ore à ghjornu per tutti i 31 ghjorni in dicembre.

12′ Inflatable - 85 watts per ora x 12 hours = 1.02 kWh per ghjornu.Stu inflatable aghjunghjera $ 3.80 à a vostra fattura di l'electricità si usa 12 ore à ghjornu per tutti i 31 ghjorni in dicembre.

Finu à avà pudete avè una idea di quantu costa u vostru inflatable per mese., Ùn hè micca tantu.VIDAMORE stabilitu in u 2007, hè un fabricatore prufessiunale di decorazioni stagionali chì furnisce prudutti di staggione di alta qualità cumpresi gonfiabili di Natale, gonfiabili di Halloween, Schiaccianoci di Natale, Schiaccianoci di Halloween, Arburi di Natale, etc.


Tempu di Postu: Feb-28-2022

Lasciate u vostru Messaghju